Monday, August 22, 2016

Poletna razvajanja: Tropsko doživetje z Avonom :)


Pozdravljeni! Vreme se zadnje čase morda že malce hladi in ponekod je bolj deževno, a kljub temu, poletja še ni konec in za vas imam tokrat dve kratki oceni dveh super poletnih izdelkov - Avon Senses Joyful Tropics Papaya & Peach  moisturizing shower cream ter Avon  Naturals Escape Coconut& Starfruit shower gel.



Avon Senses Joyful Tropics krema za prhanje je zelo hitro postala ena izmed najbolj priljubljenih poletnih izdelkov pri meni! Vonj je odlična kombinacija sočne papaje ter breskve, dveh čisto poletnih sadežev! Je res čisto saden, malce svež in sočen vonj! Embalaža izdelka je klasična transparentna plastenka, izdelek pa enostavno iztisnete ven. Vsebuje 250 ml in je dejansko živo rumene, rahlo oranžkaste barve. Ima kremno formulo, ki se nežno speni in odlično neguje in očisti kožo. Po uporabi je moja koža mehka, nahranjena in prijetno odišavljena. Vonj na sebi zaznam še dolgo po prhanju. Moja koža izdelek super prenaša, sam kremni gel pa je res vlažilen in bo popolnoma primeren za vse, ki imate normalno do mešano kožo po telesu.



Avon  Naturals  Escape kokos in karambola gel za prhanje pa je drugi super poletni gel za prhanje, ki sem ga preizkusila in v katerem sem res zelo uživala! Kot ljubiteljica kokosa sem seveda naknadno kupila še sprej za telo z istim vonjem, saj je res popoln za poletje! Embalaža  je transparentna in veliko trša od kremnega gela za prhanje. Je tudi manjša, ožja in vsebuje 200 ml izdelka. Dizajn same embalaž mi je lepši, vendar je plastenka tako trda, da jo je treba res na silo stisniti, da lahko ven dobim izdelek. Na srečo se pokrovček lahko enostavno odvije stran, zaradi česar bom embalažo tudi po tem ko izdelek porabim vseeno ohranila, saj mi deluje zelo priročna.  Vonj izdelka je fantastičen! Res diši čisto po poletju, kombinacija kokosa in karambole deluje sladko in sveže hkrati, deluje mi kot kak koktejl na osnovi kokosovega mleka in ananasa. Med in po uporabi ne diši samo moja koža ampak tudi cela kopalnica! Skratka odličen vonj za vse ljubitelje kokosa! Tekstura je v primerjavi z zgornjim izdelkom bolj klasična, kot gel, bolj gosta. Vseeno je moja koža po uporabi čista, navlažena in lepo diši! Kot zgornji se mi tudi ta gel za prhanje zdi najbolj idealen za normalno do mešano kožo. Izdelek je  transparenten z malce rahlo rumenkaste barve.





Oba izdelka sta na voljo preko Avon Slovenija! Cena Avon Senses Joyful Tropics je trenutno 2,20 evra (redna cena 4 evre) medtem ko je cena Avon Naturals Escape  5 evrov. 

Nad obema sem navdušena in ju bom z veseljem porabila do konca! Priporočam vsem, ki se najdete v zgornjih opisih in so vam všeč sladki, poletni sveži in tropski vonji tudi v domači kopalnici!

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

**Izdelka sta bila poslana v test.

4 comments:

  1. Meni je prvi gel za prhanje super. Idealen vonj za poletje. Drugi pa me še čaka, da ga preizkusim, komaj že čakam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res je idealen poletni vonj! Če imaš rada kokos te bo drugi tudi navdušil! :P

      Delete
  2. Tudi pri meni sta trenutno na testiranju! Oba vonja sta čudovita in ne morem verjeti kako lepe fotografije si naredila. Čist tropsko <3 Love it! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja, vonja sta res čisto tropska in mi je super, da obstaneta tudi na koži! :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)