Tuesday, March 15, 2016

Sproščanje z Le Couvent Des Minimes!



Pozdravljeni! Zagotovo ste že slišali za znamko Le Couvent Des Minimes! Če slučajno še niste, imate sedaj priložnost, da se spoznate z njo! Sama sem znamko ter nekaj izdelkov že preizkusila, pred malce več kot tednom dni pa sem bila povabljena na prav poseben dogodek, ki se je odvijal v večernih urah, v prostorih veleblagovnice Nama.




Ob prihodu nas je pričakala modra preproga, prazna in mirna Nama, svečke ter nova kolekcija Eau Sereine (Serenity). Za začetek smo v stilu kolekcije poskusile napitek z mandarinami, potem pa je sledilo nekaj predstavitev. Najprej nam je gospa Melita Košak, ki je psihoterapevtka pri IIPS, predstavila svet čuječnosti. Spregovorila je o postavljanju samega sebe v moment, v prostor in kako se res skoncentrirati na zdaj in tukaj. Skupaj smo izvedli še kratko sproščujočo vajo in potem smo bile nared in zbrane, da smo slišale še predstavitev same kolekcije.

Kolekocija Eau Sereine je prav posebna, sveža kolekcija, ki je najbolj prepoznavna po zanimivi kombinaciji vonja mandarine ter sivke. Kombinacija je zelo sveža, rahla in sem jo sama takoj vzljubila. Mandarine so me držale malce skeptično, sivka pa me je takoj prepričala in pritegnila, no sama kombinacija pa je odlična! Zanimivo je bilo poslušati komentarje drugih udeleženk kaj vse smo še vonjale.. nekatere so opisale note grenivke, meni je tisti večer vse dišalo na limone....

Sledila je pogostitev s šampanjcem, prigrizki ter seveda sladkimi cake popsi! ;) Nato pa še druženje ob testiranju izdelkov, fotografiranju izdelkov, poskušanju prigrizkov ter obilo klepetanja!





Kako je do kolekcije Eau Sereine sploh prišlo?

Pri LCDM so zapisali tako: Sestre klarise iz samostana Minimes v kraju Mane v Franciji so si vsak dan vzele čas za molitev in meditacijo. V teh trenutkih umika so si povrnile energijo, našle notranjo moč in dosegle ravnovesje. To je vir navdiha za novo kolekcijo Eau Sereine, ki vabi k umiritvi, sprostitvi in uživanju v sedanjem trenutku."


V kolekciji Eau Sereine so na voljo:
- Vlažilna krema za roke, 25 ml (6,60 EUR)
- Sproščujoči gel za prhanje, 200 ml, (10,90 EUR)
- Sproščujoča peneča kopel, 500 ml, (18,50 EUR)
- Sproščujoča meglica za lahko noč, 100 ml (18,50 EUR)
- Kolonjska vodica, 100 ml, (29,90 EUR)

Kje lahko izdelke najdete? - Na voljo so v Nami, Maxiju in v vseh prodajalnah Muller! Lahko pa jih naročite tudi preko spleta - preko Namine spletne trgovine!






Preden sem se poslovila z dogodka, pa sem prejela še vrečko dobrot za domače razvajanje! V njej so se skrivale "sleeping mask" nočna maska za preko oči, mini verzija kreme za roke, ki je vsebovala 10 ml ter meglica za lahko noč ali "pillow mist"! Nad vsemi tremi izdelki sem super navdušena! Meglico uporabljava tako jaz kot dragi in nama obema zelo lepo diši! Najraje si jo popršiva po posteljnini tik pred spanjem, vonj je blag in nevsiljiv in lepo pomiri. Krema za roke ima tudi identičen vonj, s kožo ne reagira negativno in vonja ne spremeni. Lepo neguje in se hitro vpija v roke. Kmalu po dogodku sem si kupila še kolonjsko vodico, ki me je tudi presenetila in mi je zelo všeč! Prepričala me je že na dogodku, zato sem se odločila, da si privoščim še to! Malce razvajanja nikoli ne škodi! Vonj je seveda veliko bolj intenziven kot pri meglici, vendar pa vseeno ne gre za parfum ali toaletno vodico, vseeno gre za bolj nežen izdelek. Tako, da priporočam, da ko se "špricate" ne šparate preveč :P Glede na to, kako hitro me je premamil vonj kolekcije Eau Sereine, bom zagotovo spisala še bolj podrobno objavo o izdelkih, tudi o kolonjski vodici ;)


Ter še nekaj uradnih fotografij dogodka ;)




 

Ste že poskusile kolekcijo Eau Sereine? Mene je vonj prepričal! Svež, nežen, pomirjujoč in hkarti veder. Cvetličen zaradi sivke, svež in citrusen zaradi mandarine! Skratka super za prehod iz mrzle zime na zeleno pomlad!

Hvala za pozornost! Ter predvsem hvala organizatorjem dogodka za super razvajanje in vsem, ki ste mi delali družbo!

Love, UniqaPoly

2 comments:

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)