Tuesday, March 29, 2016

Naravna kozmetika MEZE - Trdi šampon za normalizacijo mastnega lasišča!



Pozdravljeni! Že dolgo se vam nisem oglasila z objavo, ki bi predstavljala izdelek za lase, čeprav tovrste izdelke pridno uporabljam. Zadnjih nekaj mesecev sem res delala na tem, da bi porabila zaloge in nakupovala čim manj, vmes pa se je znašel tudi izdelek znamke Naravna kozmetika Meze! Prejela sem zelo zanimiv šampon in sicer v obliki trdega mila! Vem, da je to že nekaj časa trend, da so bili podobni izdelki že na voljo v trgovinah pred leti, pa vendar sama še nisem imela priložnosti poskusiti.  Če vas zanima, ali me je šampon za normalizacijo mastnega lasišča prepričal, berite dalje! ;)





Posebnost izdelkov Naravna kozmetika Meze so, da so izdelki ročno izdelani, izpod rok gospe Mire, torej so lokalno proizvedeni in s tem idealni za vse, ki radi podprete domače ustvarjalce ter proizvajalce. Prednost imajo domače, naravne sestavine!


EMBALAŽA - Zadnje čase me res zelo pritegnejo drugačen, lepe embalaže! Veliko več mi pomeni ne samo delovanje izdelka, ampak vse v kompletu - dizajn, embalaža, cena, kakovost, učinek... morda sem ob vsej tej kozmetiki postala bolj izbirčna in mi veliko več pomeni, da je izdelek res popoln :P Trdi šampon prejmete v lični belo - zeleni škatlici, pod milom pa podporo drži rafija! Sam dizajn z barvami je lep in eleganten, škatlica se zelo lepo odpre in zapre. Kljub temu, da je embalaža lahka in da se jo zlahka reciklira, je dovolj trdna, da se ne mečka ali trga. Vsebuje eno milo, težko 35 gramov, cena izdelka je 9,99 evra. Več informacij najdete tukaj!


UPORABA, OBLIKA - Trdi šampon za mastne lase je namenjen pranju mastnih las in lasišča. Ker ima nežno sestavo je namenjen vsakodnevni uporabi. Šampon vtremo v mokre lase in lasišče ter dobro izperemo. Sama sem šampon najprej zmočila z vodo, ga podrgnila med dlanema ter spenila. Peno, ki mi je ostala na dlaneh sem nato vtrla v lase, v lasišče. Postopek sem nekajkrat ponovila, saj imam rada, da so lasje res prepojeni s šamponom, v tem primeru trdim milom.Včasih, ko sem želela postopek malce pohitriti sem kar vzela milo v dlan ter podrgnila po laseh, ne po dolžini ampak predvsem po lobanji, saj sem poskušala priti z šamponom čim bližje lasišču. Izdelek se rahlo speni, vendar ne tako zelo kot običajni šamponi.

Šampon je priročne oblike, se lepo poda v dlan in ga je enostavno poprijeti. Všeč mi je, da se ga kljub drgnjenju dejansko zelo malo porabi na posamezno umivanje las. Je zelene barve, na njem pa lahko vidite tudi majhne zelene pikice. Vrhnja stran šampona je zaobjema in narebrena, kar tako polepša izgled izdelka kot tudi olajša držanje v dlani.

VONJ, UČINEK - Trdi šampon ima rahel svež vonj, zeliščen vonj. Predvsem sem zavonjala koprivo. Občutek med prsti je prijeten, mehak, šampon ni težek in med čiščenjem ter po njem ne daje občutka mastnosti ali obteženosti. Prav nasprotno, v bistvu se počutim, kot da se mi lasje in lasišče sprostijo, pohladijo, pomirijo. Po uporabi in sušenju las so ti lahki, čisti, lasišče je očiščeno, ampak ni izsušeno. Lasne konice sicer potrebujejo dodatno nego, ampak to je kar v navadi pri meni, saj imam dolge lase z mastnim lasiščem ter lomljivimi konicami. Kopriva v šamponu omogoča, da lasje postanejo močnejši, zelena glina pa iz njih odstrani maščobo. Lasje se mi po uporabi tega šampona mastijo sicer podobno kot prej, vendar je vseeno opaziti podaljšan čas svežih las, predvsem prvi dan. Načeloma če si lase umijem zjutraj, do večera že opazim, da je lasišče že postalo na otip mastno in naslednji dan si že moram pomagati s suhim šamponom, drugače bi si lase res umivala čisto vsak dan. Predvsem me je navdušil lahkoten občutek las in lasišča, lasje so bili učinkovito umiti, sijoči in hkrati lahki, z več volumna kot sem vajena po uporabi drugih klasičnih šamponov. Res priporočam, da vsaj poskusite!

Po odprtju in začetku uporabe sem šampon najprej po vsaki uporabi posušila, ter ga pospravila nazaj v škatlico, sedaj pa ga imam kar na majhnem podstavku v kopalnici. Shranjevanje res ni problem, ker pa je majhen, vam ne bo zavzel veliko prostora!


Šampon lahko najdete tukaj - na spletni strani Naravne kozmetike Meze. Cena za šampon je 9,99 evra za kos, na voljo pa imate tudi šampon za suhe in poškodovane lase, šampon proti prhljaju in za normalne lase ter izdelke za nego obraza in telesa. Sledite lahko tudi preko Facebook strani in ste vedno na tekočem!


Upam, da vam je bilo moje mnenje v pomoč!

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly


*Izdelek sem prejela v oceno

2 comments:

  1. Odlična objava in fotografije, ki te kar nagovorijo k nakupu. Tudi jaz ga trenutno uporabljam in moram priznati, da mi je najboljši šampon, ki sem ga do zdaj uporabila, ker moje lase naredi zelo mehke, predvsem pa so zdravi in sijoči. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! ;) Me veseli, da ti je objava všeč! Ja res je fajn šampon, mene je tudi presenetil, ker je res učinkovit! :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)