Monday, August 3, 2015

Ocena: Oriflame - Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquer - Noble Burgundy



Pozdravljeni! :) Danes sem za vas pripravila kratko oceno laka za nohte znamke Oriflame, gre pa za lak iz kolekcije Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquer ali lak za nohte z intenzivnim sijajem, v najtemnejšem odtenku Noble Burgundy.


Embalaža, cena - Izdelek je zapakiran v lično črno škatlico z zlatim napisom, značilno za izdelke Giordani Gold, nato pa v lični steklenički z zlatim pokrovčkom, ki ima na vrhu gravuro GG (za Giordani Gold). Cena izdelka je 8,99 evra, vendar je lahko tudi nižja, odvisno od kataloškega obdobja.

Barva - Noble Burgundy je zelo temno rdeč lak, popoln odtenek za vse priložnosti po mojem mnenju, marsikomu pa se bo barva zdela pretemna in bolj jesensko/zimska. Sama obožujem temno rdeče, vinske odtenke na nohtih in tale je hitro postal eden izmed mojih najljubših! Predvsem priporočam odtenek vsem, ki se ne bojijo temnejših barv ter bi se rade počutile še malo bolj zapeljive ;) V močnem soncu odtenek izgleda kot res polno dozorele temnejše češnje in je res super!

Na voljo je drugače skupno osem različnih odtenkov, vsi pa so nežnejši in svetlejši od Noble Burgundy - odtenke si lahko ogledate tudi tukaj:)

Nanos, tekstura, obstojnost - Lak vsebuje šipkovo olje, ki neguje nohte ter skrbi za vlago. Nanos je enostaven, vendar pri tem najtemnejšem odtenku je potrebno malo več pozornosti ter previdnosti, da ne ostane lisast ter potrebni sta dve plasti. K lažjemu nanosu pomaga tudi širši čopič, ki je vsaj meni ravno prav velik za hiter in enostaven nanos. Tekstura laka ni preveč gosta in je primerna za plastenje. Posuši se relativno hitro, sama nisem opazila, da bi bilo potrebno dolgo čakati na to, da se lak posuši. Lak mi nohtov ni obarval, kljub temu da spodaj nisem nanesla podlaka. Obstojnost je bila brez podlaka in nadlaka nekje slabe tri dni, z nadlakom pa štiri dni. Menim, da bi se pri svetlejših odtenkih dalo lažje popraviti in prikriti, da se vam je lak že rahlo okrušil, pri Noble Burgundy pa je to kar težko skriti, saj gre za zelo izrazit odtenek. Všeč mi je tudi zaključni sij laka, ker je ravno prav svetleč. 






Krasen temno rdeč odtenek, ki se mi zdi res super primeren za katerokoli priložnost, čeprav take odtenke rada nosim kar za vsak dan :) Z lakcem sem zelo zadovoljna, tudi zdržal mi je zelo dobro, ker sem navajena da se mi še isti dan vse kruši dol, predvsem če imam nanešenih več plasti. V tem primeru pa sem res zadovoljna :) Barva je pa naravnost čudovita!

Najlepša hvala Oriflame Slovenija za izdelek ;)

Upam, da vam je bila ocena v pomoč :) Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Replies
    1. Morda ni ravno najbolj poletna ampak je pa taka super vsestranska in seveda zelo sexy ;)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)