Monday, May 18, 2015

Ocena: Oriflame - The ONE Double effect mascara


Pozdravljeni! Danes ocenjujem maskaro, ki sem jo prejela v test in me je zelo pozitivno presenetila in navdušila, gre za znamko Oriflame, maskaro iz njihove linije The ONE, z imenom Double Effect Mascara. Maskara ima dva učinka, ponuja vam super možnost izbire. Trepalnice lahko podaljšate ali pa jim dodate volumen, lahko pa poskusite kar oboje. Pohvali pa se tudi z intezivno črno formulo, ki traja ves dan. :)

Izdelek je zapakiran v klasično modro embalažo z zlatim napisom, kot je nekako značilno za The ONE linijo, gre pa za maskaro, ki vsebuje kar dve ščetki/dva pokrovčka. Če odvijete prvega pride ven večja krtačka z jasno ločenimi ščetinami in naj bi vašim trepalnicam dodala nekaj dolžine. Če odvijete drugi pokrovček vidite manjšo krtačko, z bolj gostimi ščetinami, ki obljublja več volumna. Izdelek je v odtenku Intense Black, po odprtju pa je dober še naslednjih 6 mesecev. Cena izdelka sicer variira glede na kataloško obdobje, trenutno pa jo lahko kupite za 13,90 evra.


Sama načeloma uporabim obe krtački hkrati, torej najprej uporabim krtačko Length, ki kot že ime nakazuje, obljublja dolžino, nato pa še krtačko Volume, ki obljublja volumen. Ker ne uporabljam vihalca trepalnic ali kakšnih podobnih pripomočkov in ker imam sama precej kratke in ravne trepalnice sem na sebi opazila precej poudarjene trepalnice, predvsem pa mi je všeč res črna črna maskara. Pomembno je, da maskaro nanesete na suhe in čiste trepalnice, brez ostankov odstranjevalca ličil, tonikov in podobnih izdelkov, saj ti lahko povzročajo, da se maskara manj prime na trepalnice. Verjetno bi bilo v mojem primeru res bolje, da bi uporabljala vihalec, vendar priznam, da se mi to enostavno pogosto ne da, čeprav imam vihalec spravljen poleg maskar, za dnevni videz trepalnic pa mi zadošča že samo maskara. Ker večino časa maskaro uporabljam brez vihalca se mi je zdelo bolj primerno, da slikam kako izgleda na trepalnicah brez vihalca in vam pokažem kako izgleda na meni večino časa. Vihalec navadno uporabljam samo če se odpravljam ven na lepše, ker si navadno vzamem več časa za nanos ličil.

Krtačka, ki obljublja dolžino mi je nekako bolj všeč, ker ima bolj na široko  razporejene ščetine, je manj gosta in mokra, se mi manj packa in je ni treba obrisati pred uporabo. Najbolj mi je škoda kadar vidim, da se mi na krtački nabira preveč izdelka in da bo le to potrebno obrisati ter odstraniti  izdelek, ker potem maskaro hitreje porabim, večino izdelka pa dejansko obrišem in zavržem. Sčasoma se načeloma ob redni uporabi maskare same malo osušijo in niso več tako tekoče in mastne, ter so bolj primerne za uporabo, tak problem sem imela pogosto z L'Orealovimi maskarami. No tega problema s to maskaro ni toliko zaznati, sploh pa ga ni pri krtački Length. Všeč mi je, ker moje trepalnice lepo loči, lepo obarva, ter jim doda nekaj malega dolžine. Na slikah se dejansko ne vidi najbolje razlike, vendar jo sama definitivno opazim, ker so moje trepalnice drugače res precej neopazne in nevidne...


Druga krtačka, ki obljublja volumen je veliko bolj gosta, ima več ščetin, je bolj mokra in mastna. Načeloma jo le redko potrebujem obrisati pred  uporabo, včasih se pa le zgodi. Mogoče jo sama nerodno odprem in zavrtim, samo se mi zdi, da če jo nekaj dni ne uporabljam, se izdelek nekoliko bolj prime ščetin je bolje malo obrisati. Če tega ne naredim ali pa če nisem pazljiva pri nanosu, se mi lahko zgodi, da mi trepalnice rahlo zlima skupaj, v pajkove nogice :P Toda nič hudega, saj grem v takem primeru takoj še enkrat čez konice trepalnic z ščetko za dolžino in jih zopet lepo loči. Če to ne pomaga, vzamem krtačko, ki jo boste sicer v trgovinah zasledile kot krtačko za obrvi, vendar mi zelo hitro pomaga in reši zlimane trepalnice. Načeloma se mi to ne zgodi, če pa se pa ni konec sveta in lahko hitro popravim. Je pa res, da lahko to storim le dokler je maskara še mokra in sveže nanešena. Kar se tiče volumna, mi ga ta maskara res doda in sem se tako navadila, da uporabljam obe krtački, saj je videz trepalnic z nanosom v takem vrstnem redu, kot sem ga opisala res najbolj optimalen.


Najprej sem dodala slike trepalnic brez maskare, nato pa z 1 slojem za dolžino in potem še z dodatnim slojem za volume :)
No mascara
No mascara
No mascara
Length
Length + Volume, nepozoren nanos = skupaj sprijete trepalnice
Length + Volume, po zadnjem nanosu dodatno popravljene in razčesane trepalnice
Length + Volume, pardon za neurejene obrvi...
Length + Volume

Če sklenem oceno, meni je maskara zelo dobra in me je zelo pozitivno presenetila, saj sem se bala da bo preveč slojev preveč obtežilo veke in da bodo te ostale ravne ter brez kakršnegakoli volumna, vendar se k sreči to ni zgodilo, Za bolj poln videz bi lahko nanesla še kakšno plast več, vendar se mi je zdelo, da ni potrebe po tem, vsaj ne v primeru te ocene in te demonstracije. Načeloma bi še kak sloj dodatno nanesla za večerne izhode, za dnevno uporabo, pa se mi zdi to dovolj. Običajno najbolj hvalim L'Orealove maskare, včasih tudi Maxfactorjeve, vendar sem mnenja, da Oriflame dohiteva obe znamki, tako po kvaliteti izdelka kot po samem učinku na mojih trepalnicah. Tudi cenovno je primerljiva z obema znamkama, oziroma jo lahko dobite še ceneje, sploh če počakate na kakšen katalog, kjer je izdelek znižan. V maskare linije The ONE sem se nekako zaljubila že z prvo maskaro, to je bila  Volume Blast mascara v odtenku Black Blue, kratko oceno pa najdete tukaj :) Prav tako lahko na blogu zasledite še eno oceno, gre pa za Lash resistance maskaro, kratka ocena pa je dosegljiva tukaj :) Na splošno so Oriflame maskare postale ene mojih najljubših, skupaj z L'Orealovimi ter Maxfactorjevimi :)

Upam, da vam je bila ocena v pomoč ter hvala za pozornost :)

Ter hvala Oriflame Slovenija za možnost testiranja :)


Love, UniqaPoly



1 comment:

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)